בס"ד

צילום אופנה

צילום אופנה

הוא פרי יצירתו של כל צלם אופנה שמביא לידי ביטוי על ידי העין שלו את הפריים המנצח, הפריים שיביא או לא יביא לידי הוויראליות של אותה תמונה וזה מה שיוביל אותה גם להיות משהו שיגרום באופן משותף לכל הצוות הלוקחים יד בדבר להצליח ולבסס את שמם בתחום (כגון סטייליסט/ת, מאפר/ת, מעצב/ת שיער, מעצב/ת אופנה והדוגמן/דוגמנית), כמו כן צילום אופנה כמו כל עבודה פרסומית נעשית בתכנון מקדים תוך שמירה על נושא ההפקה וממשיך בבחירת הלוקיישן ועד לפרטיי פרטים הקטנים בסטיילינג, האיפור והשיער.

צילום אופנה נכון נעשה גם תוך התחשבות בתנאי מזג האוויר למקרים שהצילומים הם צילומי חוץ. דבר זה משפיע בצורה ישירה על התאורה של צלם האופנה, וכמו כן לדעת להתארגן בהתאם על הציוד שאתו יצטרך להתמודד אם תאורת הדיי-לייט כדי שישיג את האור הנדרש בפריים המיוחל.

כמו כן היום בצילומי סטודיו דברים אלו פחות נלקחים בחשבון לאור כך שלצלם האופנה יש את הפריווילגיה להחליט איזה תאורה הוא משתמש בצילומי סטודיו: תאורה קרה, תאורה חמה ועוד.

צילום האופנה מתחלק לתתי נושאים לאור כך שעולם האופנה הינו תחום רחב העוסק בעיצובים, תכשיטים, עיצוב שיער, איפור, בשמים, חליפות ועוד.

חלוקת הנושאים שבדרך כלל נפוצים בקרב הצלמים הן:
צלם ביוטי, צלם אדיטוריאלי, צלם בוקים, צלם דוגמנות, צלם פקשוט ועוד.

בחזרה למאמרים