עולם/תעשיית האופנה

סוכנות דוגמנות מייצגת דוגמן או דוגמנית באמצעות צילום אופנה,

צילומים אשר משווקים למיטב הלקוחות בארץ ובחו"ל, עולם האופנה מורכב מפרסומות, צילום קטלוגים, תצוגות אופנה, תוכניות ראליטי ועוד.


צילומים מקצועיים הינם שלב מאוד מהותי וחשוב בעולם האופנה, דוגמן או דוגמנית אשר מתחילים את דרכם באמצעות אודישן עבור קמפיינים מלווים על ידי הסוכנות שלהן בכול שלב וצעד על מנת להגיע לתוצאה אשר לה הם מייחלים – להתקבל לקמפיינים.

אומנם יש לעבור לעיתים יותר מאודישן אחד, ולפעמים מספר רב של אודישנים אך בסופו של דבר, התוצאה לא מאחרת לבוא.

כאשר דוגמן או דוגמנית מעוניינים לעשות קפיצת דרך בצורה קצת יותר מהירה הם נכנסים ל תוכנית ראליטי – בה האם אומנם  חושפים את כול הקרביים של חייהם הפרטיים אך הם נותנים הצצה אל עולמם הפנימי, כך שלקוח יכול להתרשם מהם על פי העניין שהם מציגים עצמם, פה הם מקבלים במה להתבטא בה, מה שלעיתים שונה מצילום קטלוג בלבד.

עבודה בתחום האופנה בארץ ובחו"ל הינו מעט שונה, בחו"ל תצוגת אופנה הינה דבר מאוד בסיסי שכול דוגמן או דוגמנית מתחילים את דרכם, לאחר מכן הם עוברים לשלב צילומי סטילס וכן הלאה.

כמו כן עולם האופנה בנושא צילום ילדים, צילום פעוטות, הינו ענף מורכב אך טומן בחובו סיפוק אדיר, לגרום לילד לשתף פעולה, לחייך  להיות מקסים וקשוב על הסט ולבצע את כול הנדרש ממנו – זהו קסם של ממש.

צריך לדעת איך לגשת אל הדוגמנים הצעירים וזה קסם שאנו בסוכנות דוגמנות T4YOU MODELS יודעים לעשותו על הצד הטוב ביותר, בצורה מקצועית, נעימה וחווייתית לילד/ ילדה המדגמנים.

בחזרה למאמרים