אודישן

את/ה רוצה לקחת חלק באודישנים אבל אין לך באמת מושג מה זה?!?


תמיד לפני שמגיעים למצב בו משתתפים בתצוגת אופנה, בקטלוג, בפרסומת, בתצוגת שיער או בכל הפקה אחרת עוברים "אודישן".


מהי המשמעות של המילה אודישן?

אודישן משמעותו טסט, מבחן או ליתר דיוק מיני מבחן שעורך בין 5-10 דקות בו בודקים האם את/ה מתאים להפקה.


בסוכנות דוגמנות T4YOU MODELS שולחים לאודישנים שונים ומקבלים מהסוכנות הכוונה והסבר מדויק מה רצוי ללבוש לאודישן, האם יש צורך להתאפר, האם צריך להגיע עם נעליי עקב, או להגיע במראה טבעי.


אודישן לדוגמא של תצוגת אופנה של מעצבי אופנה מהארץ ומחו"ל – המלהקת והלקוח שהם אלו שראו אותך על סמך תמונות בודקים האם הדוגמן/ית יודעים לצעוד על מסלול Cat walking, האם הדוגמן/ית יודעים להציג את גופם בצורה היפה והטובה ביותר.


באודישנים של קטלוגים בו הלקוח ראה תמונה לפני ההגעה לאודישן לדוגמא: קטלוג לשמלות כלה; מיקאסה, סלון כלות סבינה, קטלוג לחברת אופנה FOX, קסטרו, עונות, Twenteforseven ועוד הרבה, 
מודדים דגם או לעיתים יותר מדגם אחד כך הלקוח בודק ורואה האם הדוגמן/ית מתאים מבחינת נתונים פיזיים והאם הדגם "יושב" על הגוף בצורה המחמיאה הטובה ו"המוכרת" ביותר.


באודישן של פרסומת או לחלופין אודישן למשחק גם בו רואים תמונה לפני ההגעה לאודישן, באודישן לפעמים יש צורך להגיד טקסט בן שורה או עמוד ולפעמים יש צורך בהבעות פנים בלבד - זה נקרא "לשחק" מול מצלמה.


אודישן לתצוגת שיער בודקים בו לרוב את סוג השיער של הדוגמן או הדוגמנית והאם צבע מסוים או גזירה מסוימת יכולה להתאים למבנה הפנים של הדוגמן או הדוגמנית.


הדבר החשוב ביותר בסוכנות דוגמנות T4YOU MODELS לגביי אודישנים הוא שבסוכנות כל דוגמן ודוגמנית, שחקן ושחקנית יודעים לפני הגעתם לאודישן לאן בדיוק הם מגיעים ומה צריך בדיוק לעשות באודישן. 
ברגע שהדוגמן/ית, שחקן/ית יודעים ומודעים לקראת מה מגיעים האודישן לא משמש כגורם מרתיע או מלחיץ וכך גם התוצאה שייתן הדוגמן/ית, שחקן/ית יהיה גבוהה יותר כי מראש יודעים לאן ולאיזו מטרה הולכים.


בסוכנות הדוגמנות והמשחק T4YOU MODELS אנחנו מדגישים כי עניין החשוב ביותר הוא להתנהג בצורה מכובדת ומנומסת שמראה מי אתה כאדם ומי הסוכנות שבה אתה מיוצג.


ביטחון עצמי הוא דבר שחשוב לא פחות אבל זוהי תכונה נרכשת שעם הזמן מפתחים אותה בתחום.
 אבל, תמיד צריך לזכור ולהבין שזו הזדמנות וכדאי לעשות את הטוב ביותר בכדי לנצל אותה. 
אך גם אם לא תמיד הולך בהתחלה כדאי להיות סבלנים והכול בסוף מסתדר!

אז...בהצלחה רבה.

בחזרה למאמרים